Belépés
Belépés
Elfelejtettem a jelszavam


Pick Pack Pont
Mit érdemes még tudnom a Pick Pack Pontról?
  • Az átvétel során kérhetnek öntől személyi igazolványt.

  • Ha bankkártyával szeretne fizetni, térképes keresőnkkelmindenképp ellenőrizze, hogy az adott Pick Pack Ponton van‑e erre lehetőség.

  • Ha követni szeretné csomagja útját, a Pick Pack Pont csomagkövető aloldalánezt megteheti. Ehhez szüksége lesz a tőlünk e‑mailben megkapott fuvarlevélszámra.

  • Tov aacute;bbi hasznos információkért tekintse meg a Pick Pack Pont hivatalos oldalát Ügyfélszolgálatunk is ebből dolgozik.
Miért nem találom a Pick Pack Pont opciót a rendelésnél?

A Pick Pack Pontok kizárólag maximum 180 cm-es (szélesség + hosszúság + magasság) méret és 20 kg-os súly alatti csomagokat fogadnak.
Ha a rendelés leadása során nem látja ezt az opciót, akkor csak futárszolgálattal tudjuk kézbesíteni a terméket.
Ritka esetekben előfordulhat, hogy egy termék súly (20 kg) és méret (maximum 180 cm = szélesség + hosszúság + magasság) szempontjából megfelelő, de mégsem látszik a Pick Pack Pontos szállítás opció.

Ez esetben kérjük, hogy jelezze a problémát elérhetőségeink egyikén.

Mi az a Pick Pack Pont?

Pick Pack Pontok üzletekben, benzinkutakon, Inmedio vagy Relay újságos trafikokban és egyéb boltokban működnek, országszerte több mint 800 helyen.

A rendelés leadásakor egy térképen kiválaszthatja az önhöz legközelebb eső pontot (országszerte több mint 800 ilyen van), ahová mi elszállítjuk a terméket, önnek pedig csak át kell vennie azt.

A Pontok sajnos nem tudnak minden terméket fogadni: a csomag súlya nem haladhatja meg a 20 kg-ot, mérete pedig a maximum 180 cm-t (szélesség + hosszúság + magasság)

Hol van a közelemben Pick Pack Pont?

Térképes keresőnkkel egyszerűen megtalálható a megfelelő Pick Pack Pont.

A Pick Pack Pontokon személyesen is vásárolhatok?

Nem.
A Pick Pack Pontok egyetlen termék sincsen helyi készleten.
Csak rendelésre szállítjuk oda a terméket

Rendelés, Számlázás
Tudok hitelre vásárolni?

Nem. Cégünk nem foglalkozik hitelen keresztüli értékesítéssel.

Tudok fizetni bankkártyával?

Ha készleten levő terméket rendel, adatai beírása után kényelmesen és gyorsan fizethet bankkártyájával.
Ilyenkor csak a fizetés után indítjuk a kiszállítást.
Webáruházunkban az OTP Bank által működtetett SimplePay biztonságos online fizetési megoldást használjuk.

Házhozszállítás esetén a futárnak csak készpénzzel fizethet.

Személyes vásárlásra van lehetőségem?

Igen, két üzletünk Siklóson és Villányban található meg. Kapcsolat

Rendeltem, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?

Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem mindig érkeznek meg a webáruházak e‑mailjei (például Citromail, Freemail).
Kérjük, hogy ellenőrizze postafiókja spam mappáját is.
Ha negyed óra elteltével sem érkezik meg a levél, minél hamarabb jelezze a problémát elérhetőségeink egyikén.

Mire érdemes még figyelnem a rendelés leadásakor?

Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelését, pontos adatokra van
szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan e‑mail címet és telefonszámot írjon be a rendelés leadásakor, amin elérhetjük önt.

Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat.
Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy általában nem telefonon, hanem e‑mailben jelezzük a rendeléssel kapcsolatos fejleményeket.

Leadtam a rendelést, hova utalhatom a pénzt?

Ilyenkor még egy kis türelmet kérünk.

Kérjük, hogy az utalás előtt várja meg munkatársunk e‑mailjét, amelyben megerősítjük, hogy a termék nálunk van és szállításra kész.
Ha nincs készleten amit rendelt, még be kell szereznünk – és csak akkor szeretnénk elkérni a végösszeget, amikor már rögtön tudunk szállítani.
Az értesítés megküldését követő 8 munkanapon kérjük az összeget átutalni.

Kapok számlát a vásárlásról?

Igen. Minden vásárlásról elektronikus áfás számlát állítunk ki, amelyet e-mailben küldünk el a csomag kiszállítása előtt.
Ezért is fontos, hogy valós és működő e-mail címet adjunk meg a rendelés leadásakor.

Hol tart a rendelésem?

Rendel eacute;se állapotának változásait (feldolgozás, beszerzés, kiszállítás, stb.) e‑mailben jelezzük és a "Profilom" oldalon a "Rendelések, Ajánlatok" menüben is megtekintheti.
Ha már átadtuk a terméket a futárszolgálatnak, a szolgáltatók csomagkövető oldalán kaphat további tájékoztatást.

A csomagkövetési lehetőségekhez szükség van a fuvarlevélszámra, amit a kiszállításról szóló e‑mailben küldtünk el.

Hogyan tudok rendelni?

Asztali számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhet webáruházunkból. Oldalunk egyszerű és gyors: rendelését könnyen, pár perc alatt leadhatja. Telefonon sajnos nem veszünk fel megrendeléseket.

Az árak tartalmazzák az áfát?

Igen. Az oldalunkon szereplő bruttó árak tartalmazzák az általános forgalmi adót.

Szállítás
Van ingyenes szállítási lehetőség?

A legtöbb terméket költséggel szállítjuk: a házhozszállítás díja 1490 Ft-tól kezdődik , a termékek súlya alapján kerül felszámításra.
A szállításról és fizetésről itt tudhat meg többet : Szállítás és Fizetés

Egyes termékeket ingyenesen szállítunk. Az ingyenes szállítást mindig jelöljük az adott termék oldalán.

Mit jelent a várható szállítási idő?

Amennyiben egy termék nincs raktáron úgy emailen jelezzük Önnek a várható szállítási időt.
A várható szállítási  idő tájékoztató jellegű:
előfordulhat, hogy rajtunk kívül álló okok miatt meghosszabbodik a beszerzési idő.
Ezért az esetlegesen előforduló késésért nem vállaljuk a felelősséget.

Miért nem találom az utánvétes fizetési módot a rendelésnél?

300 000 Ft feletti összértéknél csak előre utalásos fizetési móddal veszünk fel rendeléseket.

Mi történik, ha jön a futár, de én nem vagyok ott?

A futárszolgálat összesen kétszer próbálja meg kézbesíteni a rendelést.
Ha az első sikertelen, akkor felhívják az ön által rendeléskor megadott számot, és időpontot egyeztetnek a kiszállításhoz.

Mennyi időbe telik a kiszállítás?

Ha raktárunkon van a termék, a csomag pontokra 1-3 munkanap alatt szállítható.
Futárszolgálattal 1-3 munkanap alatt,

nagyobb csomagok esetén általában 2-3 munkanap alatt az ország területén bárhova házhozszállítunk.

Ha nincsen raktáron a termék, akkor nagykereskedő partnerünktől szerezzük be – ez hosszabb idő, amit mindig jelzünk az adott termék oldalán.

Más is átveheti a nevemben a csomagomat?

Igen.
A futárszolgálattól helyettes is átveheti a csomagot.
A csomagátvevő pontokon is van hasonlóra lehetőség: meghatalmazott átveheti ön helyett a csomagot, ha tudja a rendelési nevet és rendelési azonosítót, és igazolja magát személyivel.

Mára van kiírva a csomagom. Mikor jön a futár?

A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít.
Ha csak egy adott időpontban tudja átvenni a csomagot, ezt mindenképpen jelezze a rendelés leadásakor, a „Megjegyzés” rubrikában.
Szintén ide írja, ha szeretné, hogy a futár telefonáljon a kézbesítés előtt.

Ha már leadta megrendelését, de nem írt hozzá megjegyzést, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Hogyan jut el hozzám a termék?

Kétféle szállítási lehetőséget nyújtunk.

Az egyik mód a házhozszállítás, amit a Sprinter , GLS, DPD , MPL futárszolgálat végez. A csomag a rendelés után a futárhoz kerül, aki az Ön által megadott címre kézbesíti azt.

A másik lehetőség a Pick Pack Ponton vagy GLS csomagponton történő átvétel. Ilyenkor az országszerte megtalálható pontok közül az ön által kiválasztott pontra szállíttatjuk a csomagot.

Személyes átvételre a villányi üzletünkben van lehetőség.  Kapcsolat

Termékek
Van lehetőségem személyesen megtekinteni a terméket?

Igen, két üzletünk Siklóson és Villányban található meg. Kapcsolat

Van a termékekre jótállás?

Igen. Termékeink nagyrészére minimum fél év gyártói jótállás vonatkozik.
Emellett a hatályos jogszabályok szerint a Bí-Bor-Ász Kft. biztosít szavatosságot, illetve jótállást.

Bővebben az ÁSZF-ben, vagy elérhetőségeink egyikén tájékozódhat erről.

Rossz méretben rendeltem a terméket, kérhetek cserét?

Ügyfélszolgálatunk kezeli a csereigényeket. Kérjük, érdeklődjön elérhetőségeink egyikén.

Nem kaptam a termékhez garanciajegyet, mit tegyek?

Sok termékünkhöz nem jár külön garanciajegy, ezeknél az elektronikus számla birtokában érvényesíthető a garancia.

Minden van raktáron, amit a honlapon látok?

99%-ban igen. A legtöbb termékünk azonnal elérhető, de vannak olyanok, amiket nagykereskedő partnerünktől rendelünk meg.
Ez hosszabb szállítási időt jelent, amit mindig jelzünk az adott termék oldalán.

Ha megveszek valamit, de mégsem kérem, visszaveszik?

Igen. Indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, a termék átvételétől számított 14 napon belül.

  • Ilyenkor a termék visszaküldésének költsége Önt terheli.
  • Amint visszakaptuk a sértetlen terméket, visszautaljuk az árát egy Ön által választott bankszámlára.
  • Ha a termék nem sértetlen, hanem használt, akkor a visszajáró összegből jogosultak vagyunk levonni a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenést.

A részleteket lásd az elállási tájékoztatóban, és webáruházunk ÁSZF-jében.

Egyéb
Honnan értesülhetek az akciókról, újdonságokról?

Iratkozzon fel hírlevelünkre, amelyből elsőként értesülhet akciós termékeinkről és újdonságainkról!
Ezt megteheti a hírlevél oldalon.
Követhet minket a Facebookon is, ahol további akciókról és újdonságokról értesülhet.

Kell regisztrálnom a vásárláshoz? Van valami előnye?

A vásárláshoz nem kötelező regisztrálni oldalunkra.
Ha nem kíván létrehozni vásárlói fiókot, a Kosár után a pénztárnál kattintson a MÉG NEM VÁSÁROLTAM ITT gombra.

A regisztráció gyors és könnyű, és számos előnye van:

  • Követheti rendelései állapotát.
  • Letöltheti és kinyomtathatja számláit.
  • Értékelheti a megvásárolt termékeket.
  • Rendszerünkön belül elérheti ügyfélszolgálatunkat.
  • Egyszerűbb lesz a későbbi rendelések leadása.
Mennyibe kerül a kiszállítás?

A futárral történő házhozszállítás 1 490 Ft-nál kezdődik, és a csomag súlyával nő.
A szállítási költséget rendszerünk automatikusan számolja; ha a kosárba teszi a kívánt termékeket, ott látható lesz a szállítási díj is.

Sérült a kézbesített csomag, mit tegyek?

A csomagot nem bonthatja ki az átvételt megelőzően, de kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a kiszállított csomag sértetlenségét.
Ha esetleg sérült lenne a csomagolás, kérje meg a futárt, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról, és ezt továbbítsa nekünk.
Ha nem ellenőrzi a csomagot az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni!

Sérült vagy hiányos a kézbesített termék, mit tegyek?

Ha a csomagban sérült vagy hiányos termék érkezett, kérjük, hogy minél hamarabb jelezze a problémát elérhetőségeink egyikén.

Személyesen is átvehetem a terméket?

Igen két üzletünk Siklóson és Villányban található meg. Kapcsolat

Utalványokat vagy egészségpénztári kártyát is elfogadnak?

Nem.

A Bí-bor-ász Kft. Csapatának kifejezetten fontos a természetvédelem és a fenntartható, környezettudatos mindennapok éppen ezért kérjük, hogy oldalainkat ne nyomtasd ki. Amennyiben valamilyen tartalmat szeretnél szöveges formában elérni kérjük, hogy vedd fel Velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén.

Tegyél a fenntartható mindennapokért!

Köszönjük!

Üdvözlettel, a Bí-bor-ász Kft. Csapata